Tuesday, September 16, 2008

这里是“宽中摄影学会部落格” Here is “Foon Yew Photographic Society‘s blog

大家好!这里是宽中摄影学会的部落格。
宽中摄影学会是由一群爱好摄影的朋友组合而成的学会。我们学会致力于发掘各个爱好摄影人士,共同分享自己在摄影的感想与心德。
这里除了有我会会员之间互动的讯息外,也会定时发表会员的作品及有关摄影的新资讯。当然啦,我们也真诚的邀请来自全球不同角落、爱好摄影的朋友一起参与我们,一同分享与交流。
要是对摄影有什么“疑难杂症”,或是“开方良药”,也可在这里留言,一同“解决、面对”。。。
总而言之,宽中摄影学会在这里真心诚意邀请你的加入!!
Hi! This is the Foon Yew Photographic Society's blog.
Foon Yew Photographic Society is combination by those photographic-loving people.We learn to explore all those who love photography, to share their thoughts in photography.
We will be here in addition to the interaction between members of the message, we will also regularly published member of the photographic works and the new information. Of course, we have a sincere invitation from different corners of the world, the photo-loving friends join us, to share and exchange.
What if the photographer who facing any "incurable diseases", or got the "prescription medicine", the message can also be here together "to solve" . .
In short, Foon Yew Photographic Society of here and sincerely invite you to join us! !

6 comments:

yingtung said...


我第一个
来 各位
不要那么严肃先
以后大家就post照片上来一起欣赏
阿不然就切磋切磋什么理论的
先感谢彦彬那么快就开好了这个部落格
再来 其实是顾问提议的 厉害叭
好摄的 大家一起努力吧
颖彤
(各位 可以用英文回复 哈)

kj-fy said...


我第二个
来 各位
不要那么严肃先
以后大家就post照片上来一起欣赏
阿不然就切磋切磋什么理论的
先感谢彦彬那么快就开好了这个部落格
再来 其实是顾问提议的 厉害了!
好摄的 大家一起努力吧!!!

haha

everyone come comment here!!!
i wan to ask .. if we donnot have the password , how we can post photo??

My Blog said...

我是第三个!!
欢迎大家快来看!!
不要那么严肃啦!!很怪啊!!
我英文不好,不会用英文!!
不要介意!!我不会放照片。。。
谁要教我??

yingtung said...

不如 你们去问彦彬怎样咯
我也不是很明白这个
密码他懂
好像我们还有一个学会专署的email

and 各位
麻烦告诉其他会员/会友
我们摄影学会有blog 了~

myblog who r u ?

My Blog said...

my blog is ur sister laaaa
hahahahaha
u r so loooo
hahha

iamnoname said...

没人来的样子= =